حجت الاسلام سید حسن امام جمارانی در اولین جلسه شورایاری جماران:

سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۲:۰
اعضای شورا باید تمام همت خود را برای خدمت به مردم بگذارند.
حجت الاسلام سید حسن امام جمارانی در اولین جلسه شورایاری جماران:

 


حجت الاسلام والمسلمین سید حسن امام جمارانی در مراسم افتتاح اولین جلسه دوره جدید شورایاری جماران:

اعضای شورا باید تمام همت خود را برای خدمت به مردم  بگذارند.

اولین جلسۀ دورۀ جدید شورایاری جماران با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن امام جمارانی و با شرکت اعضای منتخب این دوره در سرای محلۀ جماران برگزار شد. در ابتدای این جلسه ،دکتر حسین جلالی دبیر شورایاری جماران با تشکر از اعتماد مردم به اعضای دوره جدید شورایاری اظهار امیدواری کرد که در این دوره با حمایت حاج آقا امام جمارانی و تلاش اعضای محترم  زمینه خدمات بیشتری به اهالی محترم و شریف و منطقه جماران فراهم می گردد.

در ادامۀ این جلسه حجت الاسلام والمسلمین امام جمارانی با تشکر از خدمات همۀ اعضای شورایاری در طول ادوار مختلف، با اشاره به مشکلات و مسائل مبتلابه محلۀ جماران گفت:

مهمترین نکته در انتخابات شوراها حضور فوق العاده اهالی جماران و حومه بود که البته این پیام را برای اعضاء محترم  شورا داشت و آن این است که باید تمام همت و وقت خود را برای خدمت به مردم بگذارید. باید دقت داشته باشیم که هر کدام از اعضا ء محترم ممکن است در شورا نظری داشته باشد ولی آنچه مهم است اینست که ببینیم نظر جمعی چیست ؟ و وقتی شورا یک برنامه جامعی را تصویب کرد همه پیگیری کنند تا ان به نتیجه برسد و همه دنبال آن نظر جمعی باشیم .

وی در ادامه افزود:

باید مصادیق و کارهایی را دنبال کنیم که برای مردم نفع داشته باشد. بنده به عنوان مثال سه مصداق را خدمتتان عرض می کنم: یکی از خدماتی که در محل ما ارائه می شود ، بیمارستان بقیه الله جماران است.بسیاری از مردم محل و منطقه از این بیمارستان بهرمند شده و می شوند و بعضی ها هم بدلیل وجود حضرت امام جهت شفاء کامل به این بیمارستان می آیند که بسیار مبارک است ولی این بیمارستان با تمام خدماتش برای محل معضل درست کرده است یکی مسئله راه و دیگری مسئله پارکینگ برای مراجعین .ما نباید صورت مسئله را پاک کنیم و بگوئیم بیمارستان باید از جماران برود بلکه باید کمک کنیم تا را ه جداگانه ای برای بیمارستان تعیین و بیمارستان هم پارکینگ برای مراجعین فراهم کند.پیگیری کار میدان جماران ،از موضوعاتی است که شورا باید پیگیری کند تا طرح پیاده و اجرای شود و مردم منتفع شوند وراه برای همه مردم باز شده و ترافیک برطرف گردد. مسئله ورزشگاه جماران که شورا باید پیگیری کند تا هر چه زود تر این طرح عام المنفعه به نتیجه برسد .بنده هم به نوبه خودم از تمام عزیزا ن تشکر و قدر دانی می کنم و آرزوی توفیق و سعادت را برای خدمت به مردم عزیز دارم .

 

نظرات

ثبت نظر